KOLLU BARİYER SATIN ALIRKEN DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER

BARİYER KOLU ÖZELLİKLERİ

  • Bariyerin kolu yol genişliğine göre seçilmelidir, buna göre de motor gücü özellikleri belli olacaktır.
  • Kollu Bariyerin boru kolunun içerisine girdiği yuva sistemi iletektaraftan kavrayan ETAL 140 alüminyum bağlantı sistemi olmalıdır.
  • Bariyer koluna Araç çarpması durumundahasarı en aza indirmek için kolda belirli bir yerde kırılma noktası olmalıdır.
  • Bariyerin kolu yuvarlak alüminyumdan olup rüzgâr etkisi en aza indirilmelidir.
  • Kol çapı 67 mm’den az olmamalı ve kol altına balonlu fitil takılmalıdır.
  • Kolun rengi beyaz olup üzerinde kırmızı uyarıcı reflektörler olmalıdır.
  • Kolun içine yabancı maddeler konulmaması için kolun ucuna plastik kapak takılmalıdır.
  • ariyerin kolunun indiği noktada destekçatalı olmalı ve bariyer kolunun oturduğu destek çatalı kompleçelikolup kolun oturduğu yer “Y”şeklinde olmalıdır.
  • Boru kolun ağırlığının motora yük bindirmemesi için bariyer ile birlikte denge yayınında olması gerekmektedir.

BARİYER KABİNİ

  • Kollu Bariyerin dış kabini çürüme vepaslanmaya karşı komple alüminyum olmalıdır.
  • Bariyer kabini gövdesi için en: 25 cm – 40 cm arası , boy: 25 cm – 40 cm,  yüksekliği: 85 cm- 110 cm ideal ölçülerdir.
  • Kollu Bariyerin dış kabini IP54 koruma sınıfına sahip olmalıdır.
  • Zemine montaj yapılacak çelik sıvama pres alt sehpanın elektro galvaniz kaplama üzeri statik boyalı olmalıdır.
  • Kollu Bariyerin dış kabini trafik rengi olan RAL1028 elektro statik boya ile boyanmış olmalıdır.
  • Kollu Bariyer kabini en az 8 parçadan oluşmalı böylelikle kaza sonucu  komple gövde değil sadece hasar gören kısımlar değişmelidir.
  • Bariyer kabinini yağışlı hava şartlarından korumak için üst şapkası plastik hammadde kullanılarak enjeksiyon baskılı olarak üretilmiş olmalıdır.
  • Bariyer kabini dışına montajlanmış kabloluemniyet fotoseli olmalıdır. Kabloluemniyet fotoseli bariyer kapanırken, kolun altında her hangi bir cisim, araç veya canlı olması durumunda bariyeri kapatmayıp açıl komutu vermesi gerekmektedir.

KOLLU BARİYER MOTORU

  • Besleme gerilimi 230V 5060Hz olmalıdır.
  • Kollu bariyerin motoru aralıksız sürekli çalışmaya uygun 24V DC motor olmalıdır.
  • Bariyerin motor gücü 60W’dan az olmamalıdır.
  • Bariyer motorunun maksimum gücü 120W olmalıdır.

KOLLU BARİYER KONTROL ÜNİTESİ

  • Kontrol kart üzerinde yüksek performanslı RISC işlemci kullanılacaktır. Bu işlemci NanoWatt XLP destekli olmalı ve aşırı düşük güç yönetimini sağlamalıdır.
  • Kontrol devresi 220240V 5060Hz ile çalışmalıdır. Aksesuar ve ekipmanlar için dâhili 1224V DC besleme çıkışı olmalıdır.
  • Kollu Bariyerin ortalama çektiği akım 2 amperi geçmemelidir.
  • Kontrol devresi normal çalışmada 5W güç tüketimini geçmemelidir.
  • Kontrol devresi bir panoda olmalıdır. Bütün bağlantılar ve ayarlar burada yapılmalıdır.
  • Kontrol devresi PCB baskı olacaktır. Kontrol KartındaMotoru sürmek için Mosfet ve ayarlı akım koruma devresi,Trafik sinyalizasyon lambası için 12VDC çıkışı, Akü şarj çıkışı, Kola altı LED çıkışı olmalıdır.
  • Kontrolkartın üzerine bütünleşik çift kanal alıcı olmalıdır.
  • Dışarıdan gelebilecek parazitlere karşı kontrol devresinin üzerindeki girişlerde ve çıkışlarda optocoupler kullanılmış olmalıdır.
  • Kontrol devresi üzerindeotomatik kapama süresi ayarı olmalıdır.
  • Kontrol devresiüzerinde farklı çalışma modlarını seçmek için dipsiviçler olmalıdır. Dip siviç modlarında, otomatik kapama aktifpasif, Açdurkapa / Açkapa kontrol modu seçimi, LEDçalışma modu olmalıdır, Tek açıl modu, Senkronize çalışma modu, Stop iptal, Fotosel iptal, LED flaş veya trafik lambası modu olmalıdır.
  • Kontrol devresikollu bariyeri açılış ve kapanışta yavaşlayarak durdurmalı, kapanışta bir engelle karşılaşırsa durup geri gitmeli ve kol üzerine oturulsa dahi kumandaya basılınca kolu zorlamadan yoklayıp stop etmeli ve redüktörü zorlamamalıdır.
  • Kontrol devresine uzaktan kumanda, buton, kart okuyucu, loop dedektör, anahtarlı buton, cep telefonu modülü, plaka tanıma sistemivb. kapı açma gibi tüm access kontrol elemanları bağlanabilmelidir.

AÇMA SÜRESİ

  • Kollu bariyer 46 sn.arasında açılıp kapanmalıdır.

LİMİT SWITCH ŞALTERİ  LİMİT SWITCH ŞALTER

  • Kollu bariyerin limit siviç tipi elektromekanik olmalıdır.

MANUEL KULLANIM

  • Elektrik kesilmelerinde bariyer kabini dışından kişisel anahtarla ile manuel‘e alınıp elle kapatılıp açıla bilmelidir

ÇALIŞMA SICAKLIĞI

  • Kollu Bariyer 20 / +70 derece sıcaklıkta çalışmalıdır.

KOLLU BARİYER AKSESUARLARI

  • 4 kanallı 433,9 Mhz uzaktan kumanda
  • Kablolu Emniyet Fotoseli sistemi
  • Boru kol üzerinde görünürlüğü arttırmak için kırmızı reflektör
  • Elektrik kesintilerinde el ile açıp kapatabilmek için kişisel manuel anahtar
  • Sistemde araçları uyarmakve araç geçiş trafiğini sağlamak için Tek tip 200’lük Trafik sinyalizasyon lambası
  • Trafik lambasından yüksek kalite LED ler kullanılmalıdır. Trafik lambası yol kapalı iken kırmızı yanmalı, yol geçişe açık iken yeşil yanmalıdır.
  • Sistemin emniyetli biçimde çalışması için LOOP detektör sistemi
  • Bariyerin elektrikkesintilerinde çalışmaya devam edebilmesi için sistemde 2 adet akü
  • Bariyerin açmakapama, konum bilgileri vb. işlemlerini bilgisayar üzerinden yapabilmek için Windows tabanlı yazılımı
  • Üretici firma tarafından fabrikasyon hatalara karşı en az 2 ( İki ) yıl garanti ve 10 (On) yıl yedek parça bulundurma garantisi vermelidir

SERTİFİKALAR

  • UV CERT ISO 90012015
  • TUV CERT ISO 14001
  • TUV CERT OHSAS 18001 Kalite Yönetim Sertifikası
  • Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi TS 21 HYB, TS 12540 HYB, TS 12870 HYB ve TS 13406 HY

EK BELGELER

  • FA testleri yapılarak, ürün tesliminde FAT belgesi onaylı bir şekilde kuruma verilmelidir.
  • Montaj kılavuzu, kullanım kılavuzu ve bakım kılavuzu ürünlerle birlikte son kontrolde teslim edilmelidir.

 

Yorum bırakın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Shopping Cart