Garanti ve İade Koşulları

Teslimat Bilgisi

Telenfo.com.tr olarak kargo gönderilerini, anlaşmalı olduğumuz “Yurtiçi Kargo” firması ile gerçekleştirmekteyiz.

Öncelikli hedefimiz sipariş ettiğiniz ürünleri en kısa zaman içerisinde tarafınıza ulaştırmaktır. Hafta içleri saat 15:00’a kadar yaptığınız alışverişler aynı gün kargoya teslim edilmekle birlikte hafta sonu alınan siparişler ise ilk iş gününde kargoya verilmektedir. Bazı ürünlerin kargolama süreci belirtilen saat dilimini aştığı için kargo ertesi güne sarkabilmektedir.

Ürününüzün sevkiyat süresini size gönderilen süresini kargo takip numarasında kolaylıkla takip edebilirsiniz.

Teslimat süresi; şehir ve konuma göre değişiklik göstermektedir.

Siparişiniz ve teslimat ile ilgili sorularınız için 0850 255 09 10 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Garanti Koşulları

Arızalı ürününüzün onarımı için öncelikle “arızalı ürün formu”nu doldurup info@telenfo.com.tr adresine fotograflayıp göndermelisiniz. Teknik servisimiz yardım ve desteklerini sunacaklardır.

1. Garanti süresi, malın teslim tarihinden itibaren başlar ve 2 yıldır.

2. Satılan mala ilişkin olarak düzenlenen faturalar garanti belgesi yerine geçmez.

3. Malın bütün parçaları dâhil olmak üzere tamamı firmamızın garanti kapsamındadır.

4. Malın garanti süresi içerisinde arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir. Malın tamir süresi 20 iş gününü geçemez. Bu süre, mala ilişkin arızanın servis istasyonuna, servis istasyonunun olmaması durumunda, malın satıcısı, bayii, acentesi, temsilciliği, ithalatçısı veya imalatçısı-üreticisinden birine bildirim tarihinden itibaren başlar. Tüketicinin arıza bildirimini; telefon, faks, e-posta, iadeli taahhütlü mektup veya benzeri bir yolla yapması mümkündür. Ancak, uyuşmazlık halinde ispat yükümlülüğü tüketiciye aittir. Malın arızasının 10 iş günü içerisinde giderilmemesi halinde, imalatçı-üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

5. Malın garanti süresi içerisinde gerek malzeme ve işçilik, gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde, işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.

6. Tüketicinin onarım hakkını kullanmasına rağmen malın;

 Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, belirlenen garanti süresi içinde kalmak kaydıyla, bir yıl içerisinde; en az dört defa veya imalatçı-üretici ve/veya ithalatçı tarafından belirlenen garanti süresi içerisinde altı defa arızalanmasının yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,
 Tamiri için gereken azami süresinin aşılması,
 Firmanın servis istasyonunun, servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırayla satıcısı, bayii, acentesi temsilciliği ithalatçısı veya imalatçı-üreticisinden birisinin düzenleyeceği raporla arızanın tamirini mümkün bulunmadığının belirlenmesi, durumlarında tüketici malın ücretsiz değiştirilmesini, bedel iadesi veya ayıp oranda bedel indirimi talep edebilir.

7. Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığının, yetkili servis istasyonları, yetkili servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla; malın satıcısı, ithalatçısı veya üreticisinden birisi tarafından mala ilişkin azami tamir süresi içerisinde düzenlenen raporla belirlenmesi ve bu raporun bir nüshasının tüketiciye verilmesi zorunludur Rapora ilişkin olarak bilirkişi tarafından tespit yapılması talebiyle uyuşmazlığın parasal değerini dikkate alarak tüketici hakem heyetine veya tüketici mahkemesine başvurabilir.

8. Malın kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arızalar garanti kapsamı dışındadır.

9. Garanti Belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin Korunması ve Piyasa Gözetimi Genel Müdürlüğü’ne başvurabilir.

10. Şikâyet ve itirazlarınız konusundaki başvurularınızı tüketici mahkemelerine ve tüketici hakem heyetlerine yapabilirsiniz

İade Koşulları

İade işlemlerinin başlayabilmesi için iade formunun doldurulup info@telenfo.com.tr adresine mail atılması gerekmektedir.

Ambalajı/paketi açılmamış/kullanılmamış ürünlerinizi teslim aldığınız veya siparişi verdiğiniz tarihten itibaren 14 (on dört ) gün içinde herhangi bir gerekçe göstermeksizin ve cezai şart ödemeksizin sözleşmeden cayarak iade edebilirsiniz. Cayma Hakkı Kullanılamayacak ürünler ile kusurlu/arızalı/bozuk ürünler bu kapsamda iade alınamamaktadır.

Cayma hakkı kullanımı mevzuat gereği tüketici sıfatı ile yapılan alımlarda geçerli olup ticari veya kurumsal alımlarda geçerli değildir.

İade edeceğiniz ürün, aksesuarları ve hediye olarak verilen promosyonlu/kampanyalı ürünleriyle birlikte aynı anda, orijinal ambalajında iade edilmelidir.

Satın alınan yazılım ve/veya oyun CD’si ile beraber satılan ürün paketlerinin içindeki yazılım/oyun CD’sinin açılması halinde, cayma hakkı kapsamında iade alınamaz.

Tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, DVD, VDC, CD ve kasetler, kişisel bakım ürünleri (traş makinesi, traş köpüğü, epilatör, diş bakım ürünleri,baskül vs.) ile sarf malzemeleri (toner, kartuş…vs) ancak ambalajı açılmamış ve kullanılmamış olmaları halinde iade alınabilmektedir.

İade edilmek istenen ürün, satın alındığı andaki gibi kusursuz, eksiksiz ve orijinal kutusunda ambalajı/paketi açılmamış olmalıdır. Ambalaj/paketi açılmış, kurulumu yapılmış ekran ve TV’ler, sim kart takılan, Wi-Fi bağlantısı, kullanıcı tanımlaması yapılan cep telefonları, notebook ve tabletler, iade alınamaz.

Kurulum gerekmeyen ürünler, kullanılmamış olsa dahi tekrar orijinal satış paketi satılabilir özelliğini kaybetmemiş olmalıdır.

Satılabilirliğini kaybetmiş ürünler (vakumlu/jelatinli ambalajı açık/yırtık ürünler, sim kart takılmış cep telefonu ve cep bilgisayarları, akıllı saatler, kurulumu yapılmış LCD TV, PC, Notebook vb cihazlar, kartuşu açılmış yazıcı, faks makinesi, ambalajı açılmış tek kullanımlık ürünler, yazılımlar vb), satışı Operatör Temlikli/Sözleşmeli yapılan ürünler ile kişisel bakım ve hijyen ürünlerinin ambalajlarının açılması durumunda değişim/iade işlemleri gerçekleştirilemez.

Hijyen açısından uygun olmayan(insan vücuduna temas eden cihazlar, iç çamaşırı, mayo, kulaklık vb.) ürünler iade alınmaz.

İade ürünü teslim ettiğiniz mağaza tarafından işlemlerin girişi yapıldığında, servis gönderim süreci ve tutar iadesi aşamalarında e-posta ile bilgilendirileceksiniz.

Siparişiniz ve teslimat ile ilgili sorularınız için 0850 255 09 10 numaralı çağrı merkezimizi arayabilirsiniz.

Telenfo Bilişim